tisdag 1 september 2009

Rödamattanrapport



Jag har inte rapporterat något från min kväll på röda mattan men här är en bild tagen innan vi åkte. Och precis innan läppglansen smetades på ser jag! Det var ett tappert försök att göra som mode-bloggorskorna och ta en sådan där "dagens-outfit-bild" men man ser ju inte så mycket av själva klänningen... Får nog ta bilden genom spegeln nästa gång!

Jag tog inte med kameran till Harrys (jodå, jag kan skiljas från den kortare stunder), men kan berätta att vi hade en toppenkväll! Jättefin röd matta, jättegod mat, jättetrevliga människor, jättefina kristallkronor... Harrys kommer helt klart att bli vårt stamställe!

7 kommentarer:

  1. Men du har väl en karl som kan ta kort på dig?!?!
    Va härligt att kvällen blev till belåtenhet. Undrar om det är samma sorts Harrys som i Jönköping.

    SvaraRadera
  2. Visst har jag en karl som är fotoduglig, men han var i badrummet tills vi skulle åka.
    Harrys är ju en kedja så det är samma. Men dom ser väl lite olika ut i alla fall även om det är samma koncept.

    SvaraRadera
  3. Du var hur som helst väldigt vacker söstra mi!
    Ja då var det som jag trodde...att det var typ samma Harrys. De har goda mozzarella sticks!

    SvaraRadera
  4. Du var jättefin!
    Har du bra tips på var man kan hitta en fin klänning som varken är tantig, töntig, fjortisaktig o.s.v???
    //Sonja

    SvaraRadera
  5. Tack Jenny!

    Och tack Sonja! Har dålig koll på klädbutikerna just nu faktiskt, det är så sällan jag handlar kläder åt mej själv. Den här klänningen köpte jag på Indiska på försommaren.

    SvaraRadera
  6. Ska nog besöka Indiska också. Jag har lite panik för jag måste ha en finare klänning till dansen, det går ju inte att sjunga inför publik klädd som "hej, kom och hjälp mig"! Jag vet inte vad jag ska hitta på...
    //Sonja

    SvaraRadera
  7. Ja men titta på Indiska, dom brukar ha fina kläder. Har inte varit dit på ett tag men nu har dom säkert fått in en massa fina höstnyheter!

    SvaraRadera