tisdag 24 juli 2012

JETLAG





Jetlagen gör att min hjärna inte fungerar riktigt som den ska, och timmarna på jobbet verkar sluka allt av den lilla kapacitet som finns. Så efter klockan 17 klarar jag bara att utföra väldigt enkla aktiviteter, såsom att äta, läsa och sova. Att försöka skriva ihop ett långt och intressant blogginlägg känns övermäktigt, så det blir bara några korta rader även i kväll. Och en kvällsbild på min absoluta favoritstad här i världen, Auckland. Staden vi har njutit av i fyra veckor och som jag redan saknar.


1 kommentar:

  1. Å Elin! Kan tänka mig att det är en stor omställning att vara tillbaka efter så lång tid.

    Tycker du gör klokt i som tar det lugnt och göra "basics" när jetlagen är som intensivast. För mig tar det nästan en vecka att komma in i normal rytm igen.

    Auckland ser helt magiskt ut! Underbar "by night" bild.

    Tack för att du orkade skriva några rader på min blogg...det värmde! Precis som Annorna skrev, du har varit saknad.

    Stor kram!
    Lotta

    SvaraRadera