torsdag 16 april 2009

Utemöbler I



Våren är här och jag hoppas självklart att vi har en strålande vacker sommar framför oss. Jag vill ha det varmt, soligt och härligt på alla sätt. Jag ser fram emot många långa timmar i en skön solstol på altanen. Mestadels i skuggan såklart, man vill ju inte bli rynkigare än man behöver, hihi! På ett litet bord bredvid ska jag ha högar med böcker och inredningstidningar och gärna ett glas lagom sval chardonnay.

Jag letar med ljus och lykta efter nya utemöbler till vår altan. Dom ska vara fina och sköna och helst av allt gratis eftersom jag vill spara pengarna till en resa. Så det lutar nog tyvärr åt att det inte alls blir några nya utemöbler i år, men drömma kan man alltid. Här är en underbar bild från Deconation, jag undrar om man får havet med på köpet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar