fredag 27 november 2009

Sjukliga aktiviteter



Här kommer en liten hälsning från en krasslig Elin. Dagen har till stor del spenderats under en gosig filt i denna soffa. Jag har plockat fram flera års sparade julnummer av inredningstidningar som jag tittat igenom och sorterat. En hel del slängdes redan förra julen, men nu är det fler som får gå till återvinningen. Jag är ju inne i en rensningsperiod, men tidningar är allt jag orkar ägna mig åt just nu. Tyvärr, för det finns en massa annat som behöver slängas, sorteras och färdigställas i detta hus.

I övrigt har dagen ägnats åt bokläsning, TV-tittande och tedrickande. Jag skulle kunna ge mycket för att få ta en promenad i friska luften, men det orkas tyvärr inte med.

1 kommentar:

  1. Stackars liten. Inte kul å vära knöven.Kramar från mamma

    SvaraRadera