onsdag 19 januari 2011

ATT VARA SIG SJÄLV FÖR EN STUND

Elin sittande i en fåtölj eller soffa med en tidning eller en bok i handen är ingen ovanlig syn, och man kan väl säga att jag tog alla tillfällen jag fick även under vår resa. Här sitter jag vid poolkanten hos min vän Wictoria (vi vaktade deras hus sista veckan i NZ) medan Emil tar sig ett dopp. Man kan inte ha det så mycket bättre än så här!

Om man tittar lite närmare så ser man att det självklart är en inredningstidning jag läser. En liten bunt med tidningar fick även följa med hem i resväskan, så att jag har något att bläddra i kommande månader. För fina inredningstidningar kan man ju läsa om och om igen.

2 kommentarer:

  1. Hej Elin!
    Härliga bilder från er resa! Jag skulle ge mkt för att få ligga vid en pool en stund med en bok eller tidning! Igår kväll hade vi bokcirkelmöte i vår lilla by. Jätte kul att få prata böcker och allt möjligt annat för en kväll!
    Ha en skön onsdag kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ser helt ljuvligt ut! Förstår att ni tillbringade mycket tid vid poolen!

    SvaraRadera