onsdag 26 september 2012

NÄR TIDEN INTE RÄCKER TILL





Ja ni ser ju själva, på denna blogg blir det inga barn gjorda! Inte särskilt mycket annat blir gjort heller, tiden prioriteras till familjen och blogglusten verkar vara som bortblåst. Men så får det vara. De små stunder jag hinner och orkar njuter jag i alla fall av det som är positivt med hösten. Jag tänder ljus och lägger mig på soffan och läser med två små kattungar på magen. Sämre kan man ha det!

Mina favoritbloggar besöks alltför sällan, jag hoppas få mer tid att titta in hos er alla. Tills dess, stor kram från mig!

                                                                                                                    

6 kommentarer:

  1. Saknar dig Elin! Men såklart fösrstår jag dina prioriteringar. Helt rätt! Det ska vara lustfyllt och kännas rätt att blogga.

    Jag tycker det låter ljuvligt att njuta av familjen, hösten, ljus, soffan, böcker och kattungar!

    Varm kram!
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej Elin!
    Fullt förståeligt men här är en till som saknar dig mkt!
    Just kommit hem från en vecka på Mallorca. Det gav energi men också en längtan tillbaka. Jag är hopplös!!
    Hoppas du hinner och orkar läsa några bra böcker under hösten!
    Sköt om dig, vi hörs!
    Stor kram Anna

    SvaraRadera
  3. Spännande om det skulle bli barn gjorda på bloggen tycker jag ;-)

    SvaraRadera
  4. Huff, samma "problem" här. Ingen tid för blogg surfing tyvärr.
    Har inte varit inne på nån blogg på flera måander, förrän nu.
    Men sån är det. Vi får komma igen med mer kraft när vi orkar så att säga. =o)
    Fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Jag kunde inte skrivit det bättre själv. Fattar inte vad tiden tar vägen????

    Vi får se till att det "blir" barn gjorda på annat håll än på bloggen hihihihih!!!!!

    Kram ANna

    SvaraRadera
  6. Tack snälla ni för era hälsningar!

    Anders, ja vore det inte spännande så säg! :)

    Kram till er alla!

    SvaraRadera