måndag 4 februari 2013

MJAU


Tiden går och går, och här på bloggen blir det inte mycket producerat. Men jag lever, jag lovar! Och det händer massor i mitt liv, om än inte så mycket som går att visa på bild i bloggen. Jag tömde min kamera på bilder i kväll för första gången på länge, och där fanns foton kvar från julen. Ganska mysiga och fina, men så klart inget jag vill visa nu när jag längtar som bara den efter våren.

Våra kattkillar Milo och Cocoh har blivit stora, dom är inga små ungar längre. Eftersom allt jag hade att välja på från kameran var julbilder alternativt kattbilder så föll valet på katterna. Så här får ni se våra busfrön. Själv ska jag ta en kopp te och läsa lite i boken jag aldrig verkar ta mig igenom. Det är absolut inget fel på boken, men det går väldigt sakta framåt när jag inte lyckas läsa mer än några sidor per dag. Jag har visst blivit kvällstrött på gamla dar...













3 kommentarer:

  1. Hej Elin!
    Härligt med ett inlägg på din blogg! Era katter är bara för söta! Så stora de hunnit bli nu!
    Här är en till om bara längtar efter vår. Vissa dagar får man vårkänslor här nere men sedan sätter minusgrader dessa känslor on hold. Men bara att veta att det är räckhåll gör mig glad.
    Mitt läsflow fortsätter och det är så underbart när man får plöja riktigt bra böcker.
    Snart väntar en jobbdag, sonen och jag vaknar just nu i soffan i lugn och ro.
    Bara hör av dig om du vill ha en dos Skåne under våren!!
    Det är spännande att göra upp semesterplaner och ger en chans att i förskott få drömma om sommaren!
    Önskar dig en toppen tisdag!
    Stor kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej! Var ett tag sedan jag kikade in här men det fanns väll en "tanke" då du predis gjort ett nytt inlägg ;-) Jag har lite samma förhållande till böcker just nu också, det tar sådan tid och jag känner ingen ro att läsa. Men den jag började på för någon vecka sedan går hyfsat lätt att läsa när jag väl sätterigång, vilket ofta är på tok för sent när jag väl kommit i säng och borde släcka på en gång.
    Den där chokladfudgen i förra inlägget såg grymt god ut.
    Ha det gött!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder! Så stora de blivit ;)

    Blev glad att se att du skrivit. Jag har ju själv haft en paus nu under resan, ganska skönt.

    Mitt läsande tog fart under semestern. Jättehärligt. Saknar att ha en bok som jag inte kan lägga ifrån mig. Och ha tid att läsa den!

    Varm kram
    Lotta

    SvaraRadera