fredag 14 juni 2013

BILDER FRÅN DALARNA




























Det tog mig visst hela veckan att få till ett litet inlägg om vår dag i Mora förra helgen. Bättre sent än aldrig får man väl säga. Dalarna är så vackert, och denna dag fick vi både sol och värme. Bägge barnen följde med (mer undantag än regel numera) och dom hade roligt tillsammans, det är en dag jag kommer att ha kvar i hjärtat och tänka tillbaka på i gråa november när allt är kyligt och småtrist. Jag tycker så mycket om att samla sommarminnen!

5 kommentarer:

  1. Underbara Dalarna! Vilken härlig dag Elin. Och stora och jättefina barn. Tycker din son liknar lite min ;)

    Värmer mitt hjärta att se dina fina bilder!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej Elin!
    En snabbhälsning från mig! Vilka härliga foton! Så lika barnen är dig och varandra! Kul att de ställde upp på foto!! Dalarna är verkligen fantastiskt! Intill mig ligger lillebror och sover sött. Jag läser bok och kopplar av en stund. Strax kommer några vänner på en spontanfika. Så hinner ej skriva mer nu, sköt om dig och njut söndag em!
    Stor kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härlig Anna att få sitta och läsa med liten bebis bredvid! Tack för din hälsning!
      Kram!

      Radera
  3. Hej!
    Dalarna är fint, alltid något nytt (gammalt) och vackert att titta på. Min man har varit med dit vid två tillfällen och han är förtjust i området och åker gärna tillbaka dit. Har vänner med hus så det är relativt enkelt att besöka dem och kunna stanna kvar. Kul att barnen förljde med och att de höll sams. Minns själv att så fort man fick stanna hemma så förljde jag aldrig mer med någonstanns. Det hade liksom blivit för mycket under uppväxten. Idag uppskattar jag det igen.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Wow! Vilken härlig bildkavalkad från er dag i Dalarna och så fina bilder på era barn. Och på bloggerskan där vid vattenkanten. :) Ja, det gäller att passa på och njuta av de där dagarna då barnen vill följa med ut på utflykter och resor. Vi gör detsamma här. :)

    Kram på dig du fina♥

    SvaraRadera