söndag 9 augusti 2009

Fortfarande sommar





Jag vill inte låta som någon pessimist, men visst börjar sommaren gå mot sitt slut. Så jag känner att jag vill frossa lite i sommarbilder innan det är dags för höstfärgerna att ta över.

Med hösten så hoppas jag även att inredningsinspirationen ska öka. Sommaren har bara ägnats åt att frossa bland inredningstidningar och bloggar, men förhoppningsvis ska det börja hända lite mer här hemma. Eller kanske inte ändå, vi ska ju spara pengar till att resa... Men liiiite pengar måste vi nog ändå vika åt huset. En tio liters färgburk kostar bara några hundringar och ger mig många timmar av både jobb och nöje. Så färg är nog egentligen en ganska god investering om man ser till hur länge den kan hålla mig aktiverad och road. Japp, lite färg får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar