måndag 10 augusti 2009

Sovrum



Sömn, trötthet, pyjamas, ro, stillhet, vila, gäsp, nattlinne, lakan, morgonrock, väckarklocka.... Nej det där sista vill jag inte veta av! Vårt sovrum tapetserades om för nästan ett år sedan men det är fortfarande inte helt färdiginrett. Jag hoppas snart få inspiration för det sista piffet som behövs, det vore verkligen skönt att kunna släppa just sovrummet. Jag skulle önska att vi hade trägolv, högt i tak och sådana här fina fönster i vårt sovrum... Men med plastmatta på golvet och trista åttiotalsfönster få man göra det bästa av situationen. Och trots alla tråkiga features så älskar jag vårt lilla sovrum som är ljust, svalt och skönt. Förhoppningsvis kan jag snart bjuda på en bild från vårt sovrum men tills vidare får ni hålla tillgodo med en från Alvhem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar