lördag 31 oktober 2009

Happy Halloween!




Dessa halloweenefterrätter hade jag kunnat göra om jag varit lite mer förutseende. Några snälla moussefyllda apelsiner eller en tårta med fluffiga och gulliga spöken. Inte särskilt svårt men troligtvis väldigt gott.

Nu sitter jag istället med handen i godisskålen. Twist, Polly och Gott & Blandat förgyller livet en liten stund, men så småningom övergår njutningen i illamående. Jag börjar så smått närma mig det stadiet nu, alltså är det dags att sluta. Bara några till...

Bilder Martha Stewart

1 kommentar:

  1. Mmm det går agtt göra smarriga desserter med enkla medel. Man ska ha fantasi nog bara.

    Känner till det där illamående-stadiet med godis. Man hamnar där för ofta tyvärr. Men sist köpte vi en relativt liten påse iallafall. Ett steg i rätt riktning.

    SvaraRadera