torsdag 29 oktober 2009

Oktober




Nu när hösten nästan är över börjar jag så smått acceptera att den faktiskt är här. Sköna promenader (om än få) och höstiga presenter från Jenny har kanske gjort sitt till, samt hoppet om att ganska snart få börja julpynta.

Men någon höstälskare kommer jag aldrig att bli, det är ett som är säkert. Tricket med hösten är att hitta på så mycket skojiga saker som möjligt (alternativt jobba mycket övertid), så att man inte hinner märka av den. Jag kan faktiskt konstatera att jag har lyckats rätt bra på den fronten i år.

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas alla de där höstdelikatesserna föll frun i smaken? I annat fall får du väl mata mindre kräsna med choklad och kaffe =)
    Hösten är nog till för att sitta inne, vara lite lat och smaska choklad och dricka te. Iallafall så skulle jag önska att det vore så.

    SvaraRadera
  2. Delikatesserna föll mig verkligen i smaken kära du, kardemummakaffet är faktiskt snart slut! Tack, tack, tack!!

    SvaraRadera