tisdag 30 april 2013

JUST NU LÄNGTAR JAG EFTER...



Att få sitta just här på en sten och läsa deckare i solskenet.



Smultron på strå.



Att få åka berg och dalbanor med min galna familj. 



Att dricka kaffe under ett parasoll på en mysig uteservering.



Altanmys med kaffe, tidningar och böcker.



Att baka, det var länge sedan sist.



Att få strosa omkring i Gamla Gävle en varm och solig sommardag.



En skål med solvarma bigarråer.



Blåbärspaj med vaniljsås, mmm!



Äppelblom!



Vår mynta som sprider sig mer och mer i trädgårdslandet för varje år.
Jag mortlar den tillsammans med lime och häller över Sprite Zero!



En lätt sommarlunch på verandan.


3 kommentarer:

  1. God morgon bästa Elin!
    Vilka underbara foton och härlig längta efter-lista! Jag skriver under på det mesta, hoppar nog berg- och dalbana i rådande tillstånd. Känns för övrigt som jag har en egen berg- och dalbana i magen...!!
    Vilket härligt alkoholfritt drinktips! Det ska jag prova!
    Här väntar en dag i trädgården, dock med fikastund med grannar och kanske en stunds bokläsning däremellan!
    Njut onsdagen!
    Stor kram Anna

    SvaraRadera
  2. Och jag längtar tillsammans med dig Elin. Hjälp, vilka underbara bilder! Helt magiska! Och jag tokgillar din Längtarlista. Tänk vad mycket härligt du har att se fram emot.♥

    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Kan inte du maila över din mailadress, har några frågor till dig om en sak med anknytning till Nya Zeeland där jag bor.
    Hälsningar Åsa
    duffy.asa@gmail.com

    SvaraRadera