onsdag 24 april 2013

ONSDAG KVÄLL




Det blev en ganska lång stund framför datorn i kväll. Det känns rätt skönt att livet börjar återgå till gamla vanor efter några veckor fyllda av resor, besök och massor av andra aktiviteter. Jag har absolut inget emot alldeles vanlig vardag, jag tycker faktiskt om att ha lite struktur på tillvaron emellanåt. Och det är inte ett dugg svårt att sätta lite guldkant på en till synes grå onsdag. En kopp te och en härlig podcast i lurarna (och en enorm bit gruyere som bonus) och kvällen är gjord!

5 kommentarer:

  1. Hej Elin!

    Roligt att se lite av din bloggplats och jag kan tänka mig dig sitta där och ha det riktigt gott. :)

    Jag är inne på liknande tankebanor. Det är kul med resor, besök och annat kul men den vanliga vardagen är inte dum den heller. Tvärtom. Den är guld. Och det är väl tur att man kan kombinera både vardag och fest. :)

    Sköt om dig Elin och ha en fortsatt fin vecka.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej Elin!
    En liten torsdagshälsning från Skåne! Mysig onsdag kväll du haft och jag instämmer i vad Lotta skriver ovan, jätte fin bloggplats du har! Ser rofyllt ut med de vackra gardinerna i bakgrunden och färgskalan. Ibland är vardag bra svårslaget, allt har sin tid och plats!
    Önskar dig en fin fredag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Halloj där!
    Säger som tjejerna ovan, vilken mysig plats att blogga på. Vilka härliga bilder från din resa i Skottland. Så kul att få ta del av. En plats jag gärna vill se men nu när jag bosatt mig så långt bort från Europa känns det rätt avlägstet att jag någon gång skulle hamna där.
    Visst är Home Beautiful en mysig tidning, så mycket läckert att titta på och bli inspirerad av. Hur fick du med dig alla tidningar hem, väger ju en hel del? Eller hade ni så mycket att ni skeppade hem saker?
    Ha en skön helg och hoppas rabarbern växer snabbt.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Håller med dig till 100%! Det är alltid roligt med resor och lite nytt, men ändå. Vardag är skönt det med. Tycker om min rutiner och egna stunder också. Tycker om din bild - som Anna skriver...det ser rofyllt ut!

    Ha en fin helg!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig blogg du har, många fina bilder:)
    Ha en fin dag
    Stor kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera