fredag 28 maj 2010

FREDAG KVÄLL


Jag hade planerat att ha en dejt med mig själv i kväll, gå på bio och se SATC2. Men orken svek mig i sista stund och jag blev kvar hemma istället. Fläskfilé, pressad potatis och bearnaisesås till middag och en helkväll i soffan lockade mer. Medan middagen blev klar satt jag på verandan och lyssnade på grannarna som underhöll med gitarr, keyboard och sång (dom syns i bakgrunden på bilden). Hoppas att det blir en fredagstradition från och med nu!

Morgonrocken är på, finns det nåt bättre?! Klara och jag har ätit MumsMums och tittat på senaste avsnittet av Sveriges Fulaste Hem. I morgon ska vi upp tidigt för en heldag med friidrottstävlingar, sedan blir det nattjobb resten av helgen för mig. Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Åååh, vilken fin bild på dig!
    Håller tummarna för Klara: Må hon komma först!:-)
    Kram: Sonja

    SvaraRadera
  2. Låter som en väldigt trevlig fredagskväll även utan bio! Håller med föregående talare!

    SvaraRadera