onsdag 12 maj 2010

MER FÄRG




Före, vitt och bara enstaka prylar.



Efter, nu har mina teer och några kokböcker hamnat där. Fler prylar och mer färg. Så roligt att ändra om lite ibland!

Min vanliga kamera verkar förresten ha dött. Inte helt, för alla inställningar funkar. Men några bilder blir det tyvärr inte, allt blir svart. Ska trixa lite mer med den och se om jag kan få den att funka, annars är det väl kameradoktorn som gäller. För mobilbilderna jag lägger upp ibland är ju egentligen bara nödlösningar, dom är helt kassa.

- Post from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Vad skådar mina ögon??? Världens bästa Elin är tillbaka igen med sin blogg!
    Upptäckte det först nu eftersom jag inte har varit här och tittat på ett tag!
    Kram: Sonja

    SvaraRadera
  2. Visst är jag tillbaka, kul att du kikade in! Kram!

    SvaraRadera