måndag 14 februari 2011

ALLA HJÄRTANS DAG


Jag hade tänkt ägna dagen bland annat åt lite bakning, men när jag kom till affären och hittade denna söta lilla fyrabitars tårta så ångrade jag mig och tog en genväg istället. Planen är att vi ska hinna med en tidig middag (bestående av hemmagjorda tunnbrödsrullar och Pucko) innan Klaras danslektion, återstår att se om vi lyckas klämma in det. Annars får det bli en sen middag mellan dansen och mitt nattjobb istället.

Hoppas att ni har en fin Alla Hjärtans Dag och kramas lite extra!

1 kommentar:

  1. Lovely tårta!!! Hoppas du haft en härlig alla hjärtans dag! Här har vi kalasat på god middag på kvällen med familjemedlemmar från Linköping som är på besök. Har ätit middag inhandlad på underbara Lisas skafferi Ystad. Mums!!!
    Imorse var det vackra rosa tussar på himlen när jag körde till jobbet längs med havet. En fin start på en måndag! Tipsar ikväll om en bok som delvis utspelar sig i Colorado. Har du läst den! Är nyfiken på din kommande resa! Låter så spännande! Hur valde ni resmål?
    Kram Anna

    SvaraRadera