fredag 18 februari 2011

NÄR KOMMER VÅREN?

Vårt hus i vinterskrud, fotograferat tidigare idag. Mycket snö trots att det har sjunkit ihop väldigt mycket. Jag hoppas verkligen att denna snö börjar smälta bort snart, att vi får en tidig vår i år. För trots att jag fått en månads paus så är jag väldigt less på denna vinter. Visst är det väl lite märkligt att vi trots allt valde att flytta tillbaka till snö och mörker? :)

Ett par lyktor, lite grönt och ett betonghjärta vid ytterdörren, lite måste man mysa till det även utomhus.

Inomhus är det tulpanfrossa som gäller under denna tid på året. Alla färger och former går bra, jag varierar även om lila och rosa nog har dominerat denna vinter. Jag älskar tulpanernas krispighet, samt att dom ger ett sådant hopp om vår och värme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar