lördag 21 maj 2011

KONFERENS, NÖJE OCH AVKOPPLING



Jag har tillbringat ett par dagar i Örebro denna vecka, varit på konferens och utbildning. 
Jag hann inte se särskilt mycket av stan, men det verkade rätt trevligt där!



Två nätter i eget hotellrum är ju rena drömmen för en mamma! Jag laddade upp
med tidningar och bok, och hann läsa en hel del trots fullspäckat schema.



Hotellet var trevligt och låg precis intill konferenslokalen.

Jag och min kollega kom till Örebro kvällen innan konferensen började, och vi åt middag i hotellets restaurang. Onsdagen var fullspäckad av föreläsningar och seminarier för alla elvahundra deltagare, och på kvällen var det stor middag med underhållning av Triple'n'Touch. Även torsdagen var fylld av givande seminarier, och dagen avslutades med en show av Claes Malmberg. Jag kom hem med många nya demenskunskaper, och hade faktiskt lite träningsvärk i magen av allt skrattande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar