lördag 21 maj 2011

HEJDÅ



Några av de få blommor vi har här hemma just nu. Dom är väldigt små, men söta som socker
och lyser upp vår röriga och halvfärdiga trädgård.



Igår hämtade jag ut de böcker jag beställde härom dagen. Det finns inte mycket som slår känslan 
när man öppnar ett nytt bokpaket! Nu återstår bara att bestämma vilka av böckerna som ska få 
följa med till USA... Ett par av dom har jag köpt efter tips från min bloggvän Anna, det 
ska bli roligt att se om jag gillar dom lika mycket som hon!


Nu är det dags för mig att säga godnatt och hejdå för ett tag. I morgon kväll efter jobbet åker jag och mamma ner till Arlanda, och på måndag morgon går flyget till USA. Jag återkommer så småningom med  reserapporter, men förmodligen inte förrän jag är hemma igen. Bye for now!

2 kommentarer:

  1. Hej Elin!
    Så spännande!!! Trevlig resa!
    Ser fram emot att få läsa om din resa efter hemkomst! Fota på!!!
    Hoppas du får härliga lässtunder också och gillar böckerna du köpt!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Nu när du är hemkommen igen så vill vi ha en gedigen reserapport!

    SvaraRadera