måndag 21 december 2009

Lycka i både kvadrat och kubik



Jag tror inte att någon kan föreställa sig min lycka när jag härom dagen öppnade ett paket innehållande dessa tidningar! Jag är ju som de flesta vet helt besatt av inredningstidningar, och att då få en hel bunt med Nya Zeeländska sådana med posten gjorde mig nästan svimfärdig av glädje. Jag har spenderat flera timmar i soffan tillsammans med dessa underbara tidningar. Jag har haft igenkännande leenden på läpparna, fällt ett par kombinerade glädje- och längtanstårar, och helt enkelt njuuutit!

I paketet som kom fanns även en till sak, men den kan jag inte visa förrän den kommit upp på väggen. Och med min beslutsångest kan det dröja ett tag innan jag lyckats bestämma mig för var den ska vara. Men den som väntar på nåt gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar