tisdag 7 februari 2012

UNDERBAR MÅNDAG




Ledig måndag, finns det något bättre?! Jag har hela dagen haft en sådan där varm känsla i maggropen. Jag har hunnit med att både slappa och fixa lite här hemma, just en sådan dag som jag gillar så mycket. Allt med en massa härlig musik i bakgrunden.

Jag började dagen med ett par timmars wordfeudande och chattande med en kär vän i Nya Zeeland, och det satte liksom tonen för resten av dagen. Efter det kunde inget gå fel, det var bara att fortsätta dagen i samma positiva anda.




Detta är den färg jag gillar allra mest just nu. Jag kan liksom inte få nog, utan frossar i blåbärsblått på både kuddar och muggar. Det är just efter jul som min faiblesse för blått brukar komma, och denna vinter är inget undantag. Det brukar hålla i sig i några månader, sedan går jag vidare till andra färger och kombinationer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar