tisdag 27 januari 2009

Auckland



Något av det vackraste jag vet. Hemma fast långt borta. Auckland är alltid närvarande i mitt hjärta och i min vardag, trots det långa geografiska avståndet. Nära fyra år av våra liv spenderade vi här. Fyra viktiga och väldigt speciella år. Fyllda av vardag, fest, jobb, skola, vänner, städning, disk, skratt, gråt och upplevelser. Precis som livet är och ska vara. Men visst är det fantastiskt att få ha upplevt allt detta i ett annat land, i ett annat sammanhang. Det sätter en enorm guldkant på tillvaron!

2 kommentarer:

  1. Eeeeiiillleeeeeeeeennnnnn, kom tebax!!! Vi saknar dig här i Åklan :(

    Nu har ju både jag å Wickan, eller Victoria Vicky Markula, Abba singstar. Det kommer aldrig bli samma utan dig.

    Uuuuuhuuuuuuuuu, suuuuuper truuuuuper uuuuhuuuu!

    Kram!

    Louise -Blue since the day you left me

    SvaraRadera
  2. Saknar er me!!!! Vi har också ett Abba Singstar som jag aldrig har använt eftersom jag blir så emotional av att sjunga Abbasånger utan er. Har dock sjungit hos kompisar för då kan jag behärska mig! :) Men jag tycker ändå bäst om att sjunga i dina leksaksmikrofoner!
    Kram!

    SvaraRadera