måndag 26 januari 2009

Kuddar


Kudde Birdsong från Hemtex.

Det skulle inte kännas riktigt genuint om jag inte redan första dagen gjorde ett inlägg om inredning. Jag lever och andas inredning. Det innebär inte att vårt hem på något sätt är perfekt och exklusivt, långt ifrån. Jag är dock extremt, sjukt och galet intresserad av inredning. Jag läser i princip alla inredningstidningar som kommer ut varje månad (tack och lov behöver jag inte köpa alla själv) och följer massor av inredningsbloggar. Jag är minst sagt inrednings- och designberoende!

Vårt hem består av ett hopplock av gammalt och nytt i en salig röra, men jag försöker i alla fall att hålla en röd tråd mitt i allt. Problemet är bara att så fort jag börjar få till den där röda tråden så börjar jag så att säga på en ny röd tråd. Jaja, det är bara att acceptera att så kommer det nog att förbli. 

2 kommentarer:

  1. Nämen LillMartha! Inte visste jag att du var så inredningsintresserad, har du funderat på en inredningsutbildning? Kram!

    Loijsan -som är världens sämsta inredare och gärna hade haft dig här på Nya Zeeland med goda råd.

    SvaraRadera
  2. Nä jag håller mig nog till att grejja med mitt eget lilla hem och fortsätta att hysteriskt läsa inredningstidningar! :)

    SvaraRadera