fredag 15 maj 2009

En billig kopia är en bra kopia



Här är mitt senaste fyndköp. Jag har ju varit lite småsugen på en Marimekkoskål men har inte kunnat bestämma mig för vare sig färg eller om det egentligen är värt att lägga pengar på en. Det finns ju så mycket annat fint här i världen. Men härom dagen sprang jag på en kopia till en bråkdel av priset och då var det ju inte så mycket att fundera på. Färgerna som fanns att välja på var röd och bajsorange så där var inte valet så svårt heller. Så nu har jag en fin skål till julaftonsfudgen och kan övergå till att sukta efter helt andra prylar!

2 kommentarer:

  1. En till som är såld på dessa skålar! Underbart, jag trodde att jag var ensam om det!
    //Sonja

    SvaraRadera
  2. Trettio spänn på Dollar Store i Bollnäs, om man nu inte vill ha äkta vara...

    SvaraRadera