söndag 10 maj 2009

Sjukstuga



Halsont, huvudvärk, muskelvärk, hosta, snuva, nästäppa.... Ja här är det muntert värre må ni tro! Det bästa enligt resten av familjen är att jag har tappat rösten, haha!

Efter att ha sovit i fyra timmar mitt på dagen roar jag mig nu med ishockey och Ipren-knaprande. Jag är i alla fall glad över att jag hann med femårskalaset igår innan jag blev sjuk. Synd bara att jag nu troligen inte får gosa med bebis på flera dagar. Dessutom lyckades jag pricka in min sjukdom mitt i långledigheten från jobbet. Nä nu ska jag inte deppa, jag ska bara koncentrera mig på ett snabbt tillfrisknande så att jag kan njuta av mina kvarvarande lediga dagar. Jag är säkert pigg som en nötkärna när jag vaknar i morgon, eller hur?

Bild Lucyina Moodie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar