söndag 19 juli 2009

Slutet gott, allting gott



Egentligen vill jag att det här ska vara en glad blogg. En inspirerande och positiv blogg där jag skriver om saker jag tycker om. En påminnelse om dom saker som ger livet guldkant och silverbling. Idag är dock en dag då jag kan tycka att det är helt ok att inte vara odelat positiv. Att kanske till och med vara lite låg, ledsen, deppig och självömkande. Det är nämligen sista dagen på semestern. Söndag kväll. I morgon är det måndag, hemska tanke! Och alltså dessutom måndag som i första jobbdagen. Jag har visserligen bara haft två veckors semester men ändock... Man kommer liksom in i semesterlunken och vänjer sig vid sovmorgnar och att alla äter frukost på olika tider.

Jag har haft två härliga semesterveckor så jag ska inte klaga. Men även positiva händelser kan sätta känslorna i svallning, så det har varit och är lite omtumlande. Men nu är det bara att lägga i nästa växel och ställa in sig på hårdkörning, för jag har några ganska intensiva jobbveckor framför mig.

Bildkälla okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar