måndag 16 augusti 2010

HELGEN


Denna helg har varit fullspäckad av aktiviteter och bjudit på många bra fototillfällen. Men jag har varit ovanligt dålig på att fota, det enda jag har tagit bilder på är en massa släktingar, och dom har säkert ingen lust att bli uthängda här på min blogg. Jag kunde ha tagit fina trädgårds- och djurbilder i lördags när vi var hos svärföräldrarna, jag kunde ha tagit bilder på hästhopptävlingarna igår, jag kunde ha tagit bilder på gårdagens middag som vi bjöd  kompisarna på (kycklingspett med pastasallad, diverse såser, sallader och bröd) samt den godaste kaka jag någonsin bakat, en enkel blåbärskaka som inte var av denna världen. Men just middagen kändes lite fånig att stå och fota medan gästerna höll på att svälta ihjäl, så jag får väl göra en favorit i repris någon dag och ta lite bilder. Så nu får ni bara se en bild på min goda vän termosmuggen. Snygg som sjutton tycker jag!

I skrivande stund pågår beskärning av våra äppelträd, en mycket välbehövlig sådan. Det ena trädet är snart färdigt och nu ser det faktiskt ut som ett äppelträd ska göra, helt fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar