fredag 24 september 2010

FREDAGKVÄLL I SOFFAN

Mamma ville ha en bild på nya gardinerna i vardagsrummet, så det här kommer ett litet foto. Äntligen har det blivit lite mysigt här inne, jag känner mig riktigt nöjd.

Jag har spenderat kvällen med att baka inför morgondagens hockeycup, ååå vad det är roligt att baka! Men nu sitter jag och Klara i soffan med morgonrockarna på. Det är självklart Idol som gäller när man har en nioårig dotter, och vi myser som bara den. (Jag passar på att skriva i reklampausen). Niklas kör ismaskin under kvällens A-lagsmatch i hockey och Emil är på ungdomsgården, men det är inte så dumt att ha en tjejkväll heller. Myyyyys!

2 kommentarer:

  1. Va fint det blev. Jag ska också ta itu med fönster och gardiner snart (tror jag)

    SvaraRadera
  2. God morgon Elin!
    Vilka nya, fina gardiner! Vi har också gardinprojekt att ta tag i, får se när det blir!!!
    Jätte fina ljuslyktor på fotot också! Vad skulle man göra utan levande ljus denna årstid?!
    Här blåser det och höstruskar denna morgon, varmt ute iaf!

    Lilleman och jag ska på lunch i Ystad. Ska bli roligt! Mysigt med tjejkväll hemma och lite nybakat! Mums!

    Önskar dig en härlig start på nya veckan!
    Kram Anna

    SvaraRadera