tisdag 17 mars 2009

Morgonpop



Jag är en av världens mest morgonslöa människor, det tror jag vem som helst i familjen villigt skulle intyga. Men idag har jag till min stora lycka kommit på ett helt underbart sätt att starta dagen. Med ett par kaffe i magen och en halvtimmes lyssnande på Star Pilots superkäcka låt Higher på mycket hög volym känner jag mig som en ny människa. Liksom glad och full av energi, trots att klockan inte ens är tio. Maken ligger i sängen och försöker sova bort sin förkylning, jag vet inte riktigt vad han tycker om min nya morgonrutin. Men han sover nog inte längre i alla fall.

Uppdatering kl 18:52 Jag är nu belagd med spelförbud. (Det löstes med hjälp av öronsnäckor till iPoden). Orsaken är att jag inte nöjde mig med att spela låten under den där halvtimmen i morse, jag fortsatte hela dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar