fredag 13 mars 2009

Rudolf och jag



Sjutton också nu har jag gjort det igen, fått pormaskpanik precis innan jag skulle åka iväg. Så nu sitter jag här med röd näsa och väntar, kanske kan jag gå ut om en halvtimme eller så utan att behöva förväxlas med Rudolf.

Estée Lauder har väldigt bra skönhetsprodukter, även om jag är lite allergisk mot deras guldglänsande förpackningar. Visst är dom dyra men dom räcker hur länge som helst. Och jag har alltid passat på att köpa när det är erbjudanden av typen ta tre betala för två. Eller köp två och få fem miniförpackningar på köpet. Jag vet inte hur vanliga sådana erbjudanden är i Sverige men i Nya Zeeland var det ofta Gift Time på skönhetsprodukter. 

På bilden ovan syns världens bästa ansiktsrengöring. Nu räcker det ju inte med rengöring, det behövs även lite annat till bra hudvård. Men just idag får det bli denna produkt jag tipsar om. Fast egentligen borde jag kanske skriva om någon effektiv Pore Minimizer istället, även om jag hittills inte har hittat någon som helt rår på mina kratrar. 

4 kommentarer:

  1. Å nu är ordningen återställd igen =)

    Bra tips. Har knappt använt nåt annat än tvål och vatten till mitt fejs, men det skulle sannerligen behövas. Grav+Amningshormoner har i nuläget jagat bort pormaskar och finnar, men kanske kommer de tillbaka i stor skala sen. Hope not!

    Ta en Rudolf-bild på dej vet ja! Det skulle jag vilja se =)

    SvaraRadera
  2. Haha, nä jag vill väl inte skrämma bort mina läsare heller! :)

    SvaraRadera
  3. Hahaha isåfall skulle jag själv inte ha några läsare alls kvar. Men folk gillar visst fula trynen (syftar ej på barnen) så att de kan tacka sin skapare att de slipper se ut så =)

    Och eftersom du ALLTID är vacker så kan det vara intressant att se om en röd mule skulle fula ner dig eller bara göra dig mer vacker. Men ja...änglar kan väl aldrig nånsin bli fula!

    SvaraRadera
  4. Nämen nu är du alldeles för snäll kära du! Men om det är sant som du säger att folk gillar fula trynen så ska jag med glädje lägga upp ett sådant nåt tag. För jag kan lova dig att det inte är någon vacker syn när jag har klämt både här och där.

    SvaraRadera