tisdag 23 juni 2009

Soffor



Jag sitter här och funderar på om jag ska baka eller städa eller helt enkelt bara luta mig tillbaka i en fåtölj på altanen. Inget svårt val egentligen, varför ägnar jag ens min dyrbara tid åt städtankar? Nej, en kopp kaffe på altanen får det bli, och blåklinten tar jag med ut så att jag kan njuta av den där också.

På bilden syns lite av vår nya soffa, samma modell som den vi hade sedan tidigare i vardagsrummet nere. Vi köpte den i helgen, tänkt att stå i tv-rummet på övervåningen. Men den fick en tillfällig plats mittemot vår soffa i vardagsrummet, och det blev så bra att jag faktiskt funderar på att behålla den där. Nya matchande klädslar finns ju att köpa på Bemz om jag skulle tröttna på att ha sofforna olikfärgade. Kiwielin funderar vidare...

1 kommentar:

  1. Städa är av ondo vid sånt här vackert väder! Ut och njut bara!
    Bra med sofforna! Du får skicka en bild åt mig där man ser båda sofforna bredvid varandra.

    SvaraRadera