tisdag 1 juni 2010

MIN DAG I KORTHET


Jag fick en stund i solen medan Klara red, å så skönt! Nagellack får jag passa på att använda när jag är långledig, det går ju inte för sig när jag jobbar. Den här färgen gillar jag jättemycket, lacket kommer från H&Ms eget märke.

Uteritt är alltid trevligt, vem vill vara inne i ett mörkt och kallt ridhus sådana här dagar? Här är det galopp på Picasso, jag fick tyvärr inga bra bilder från hoppningen.

Denna box införskaffades igår för att råda bot på min rastlöshet, men jag tror nästan att rastlösheten blev värre av den. Jag har bara sett Utvandrarna än så länge och även om den var väldigt intressant så var den seg, otroligt seg. Något som hade kunnat göras på en timme tog istället tre timmar, och det var inte till filmens fördel. Men jag är ändå glad att jag har sett den, historieintresserad som jag är så förstår jag inte varför jag inte har gjort det tidigare. Nybyggarna hade jag tänkt se i kväll, men frågan är om jag lyckas hålla mig vaken i tre timmar?

Jag börjar för övrigt bli riktigt desperat efter min kamera, men nu har vi fått ännu ett förseningsmeddelande från verkstaden. Det bådar inte gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar