måndag 19 september 2011

HELGEN









Hemma igen efter en fin helg i Stockholm med kollegorna, å så roligt vi haft! Massor av god mat, shopping och show på Golden Hits har stått på schemat. Tre av oss gjorde dessutom ett besök på Rustkammaren, ett ställe jag verkligen gillar. 

Jag älskar att bo på hotell, och som ni ser hamnade vi denna gång på ett jättefint och fräscht sådant. Jag vaknade tidigt igår morse, låg kvar i sängen och läste och tittade på TV innan det var dags för dusch och frukost. Ljuvligt med lite egentid!

Egentid får jag även idag och i morgon, för jag börjar denna vecka med ett par lediga dagar. Det kallar jag vardagslyx, och nu ska här njutas av doftljus, te, böcker och tidningar!


2 kommentarer:

  1. Härligt, härligt Elin! Jag längtar till Stockholm när jag läser ditt inlägg! Kan sakna museumutbudet. Även om man inte sprang där för jämnan så var det lyxigt att kunna! Och en del av dem har suveräna restauranger och caféer samt en och annan fin butik! Etnografiska är en av mina favoriter. Härlig restaurang, en del kul utställningar, underbar liten presentshop och så läget med Gärdet framför och Djurgårdsbrunnskanalen alldeles nedanför. Nu blir jag nostalgiskt och längtar ”hem” litegrann. Vi har en Stockholmshelg senare i höst att se fram emot! Så härligt för dig med några lediga dagar hemma! Hoppas du får till mkt läsning!!
    Ha en härlig dag imorgon!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Konst o kultur...har väl aldrig varit en stor fan av det men du stora alpacka vad jag saknar det nu när jag inte har det att tillgå!!
    Härligt med egentid, bara tämka sina egna tankar o andas sin egen luft bla c",)

    Klem Anna

    SvaraRadera