måndag 26 september 2011

STACKARS BLOGG



Jag tycker synd om min stackars blogg som måste ha känt sig lite övergiven denna vecka. Men jag har jobbat mycket och haft en massa annat att göra, så jag har helt enkelt inte prioriterat den. 





Någon modeblogg kommer detta aldrig att bli, men här en bild på min favoritoutfit denna höst. Det är jeans (som vanligt), grått, stickat och skinn som gäller. Och scarves kan jag liksom inte få nog av för tillfället, här syns en av favoriterna. Lite lagom busigt för mig, och ett enkelt sätt att pigga upp den vanliga jeanslooken.

Helgen har ägnats åt jobb och hockeycup, och nu väntar ytteligare några dagars jobb innan jag blir ledig. Men jag ska verkligen försöka få till några inlägg denna vecka, för jag har saknat både bloggen och er!

1 kommentar:

  1. Ibland behöver man paus! Jag fick en paus i Sverige och det var skönt.

    Nu är jag tillbaka och är jättetrött. Landade för några timmar sedan. Men kan såklart inte låta bli att säga hej :)

    Snygga kläder du har! Precis mina färger.

    Kramar från Lotta!

    SvaraRadera