söndag 1 februari 2009

Tine K





Fina bilder från danska Tine Ks hem. Jag vill ha! Allt!

2 kommentarer:

  1. Hej Elin!
    Tack för den fina kommentaren på min blogg. Jag försöker uppdatera ofta eftersom det är sådana bloggar jag själv gillar att läsa - och dessutom har jag så många saker jag vills skriva om.
    Samtidigt vet jag att när jag börjar jobba igen om bara fyra veckor, kommer jag kanske inte kunna/hinna/orka uppdatera lika regelbundet.
    Då hoppas jag at mina läsare ändå kommer att ha lusta att fortsätta besöka mig...

    Nya Zeeland är ett av de resmål jag har på önskelistan. Skall bli spännande att få läsa här inne hos dig!

    SvaraRadera
  2. Det kommer säkert att bli en massa mer NZ-rapporter här så det är bara att hålla utkik! :)
    Självklart kommer jag att följa din blogg även om den inte uppdateras i samma takt så småningom, det tror jag alla andra kommer göra också.

    SvaraRadera