söndag 15 februari 2009

Mod




Var lite extra modig idag och gör något som kanske känns lite småläskigt och utmanande! Det måste inte vara något stort, det kan räcka med att heja på och byta ett par ord med den du möter på gatan. Den ambitiöse kanske kan börja planera en flytt till ett annat land och du som är lite mitt emellan anmäler dig till den där salsakursen du alltid drömt om.

Bilderna är från Auckland, tagna nedanför och uppe i Sky Tower. Modiga människor kastar sig ut ur tornet, något jag själv var alldeles för feg för. Men somliga skulle nog klassa det som ganska modigt att genomföra en flytt till ett land på andra sidan jorden som man aldrig tidigare ens besökt. Själv tycker jag att det krävdes betydligt mer mod att sedan flytta tillbaka till Sverige, men det var förra  året stora projekt även om anpassningsprocessen förstås fortfarande pågår. Nu funderar jag på vad jag ska hitta på i år? För MC-kortet och fallskärmshoppet får nog tyvärr vänta ett tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar