onsdag 18 februari 2009

Vitt och orange



Det här är ljuvligt vackert! Jag är lite insnöad på orangefärgade tulpaner just nu så det här föll jag pladask för. Supersnygg vas med namn Florentine från Eva Solo i kombination med finaste tulpanerna. Mmmm....

Orange är annars en färg som jag har svårt för, den är liksom lite för intensiv för mig. Men när det gäller tulpaner så är jag totalt insnöad på just orange, det tycker jag är lite busigt.

I morgon är det dags att införskaffa en ny tulpanbukett, vi får se vad det blir för färg då. Det lutar åt en blandning av rött och rosa (en annan favorit) men man vet aldrig förrän man verkligen står där och försöker övervinna sin beslutsångest. Jag må vara ganska färglös i allt annat, men när det gäller tulpaner finns inga regler, där kan det bli precis hur galet som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar