måndag 16 februari 2009

Nu är jag redo!



Jag måste ha varit makalöst snäll på sista tiden! Inte nog med att jag fick favoritljuslyktan på Alla Hjärtans Dag, här är dagens fina present! 

Nu är jag redo för lördagens prövning, som jag egentligen inte tror kommer bli särskilt svår. Men det känns som en viktig milstolpe i mitt supporterskap att få se Brynäs möta Djurgården på hemmaplan. 

Matchtröjan får vänta ett tag till men en fin liten  handflagga ska jag nog kosta på mig inför matchen! Och vem vet, kanske jag så småningom går omkring i både Brynäsmössa, Brynäshalsduk, Brynäströja och Brynäsjacka. Och självklart måste jag ha en stor plansch på laget upphängd över sängen som ska bäddas med Brynäspåslakan. Precis min stil! 

2 kommentarer:

  1. Du kan få låna våran halsduk om du vill!
    Kram: Sonja

    Ps: Så fin ljuslykta, fick hemlängtan...

    SvaraRadera