söndag 9 oktober 2011

HÖSTFINT I STAN














Några bilder på vår vackra stad i höstskrud, så vackert det är nu! Jag blir mer och mer en höstmänniska, tycker att det är så skönt med den friska luften och allt kvällsmys med levande ljus.

Om ett par timmar åker jag ner till Lund för några dagars utbildning. Det kommer att bli intensiva dagar, men förhoppningsvis hinner jag se lite av stan någon av kvällarna. Någon som har tips på vad man inte får missa i Lund?

Jag tar med min lilla dator på resan, så förhoppningsvis kan det dyka upp något inlägg medan jag är borta. Men jag vet som sagt inte riktigt hur det kommer att bli med tiden.


3 kommentarer:

  1. Jag är höst ut i fingerspetsarna! Dina bilder är precis det jag vill ha mycket av, med sol ;)

    Trevlig resa till Lund och hoppas det blir bra och givande dagar. Har tyvärr inga Lundtips.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga höstbilder. Älskar ju höstens färger. Saknar att sparka i löven ;)
    Tjingeling Anette

    SvaraRadera
  3. Lotta, har det toppen i Lund! Vacker höst även här. Eller vacker med inslag av regn kan man väl säga! :)

    Anette, sparka i löven är ju underbart!

    SvaraRadera