onsdag 5 oktober 2011

SÖTASTE NÅGONSIN






Jag måste bara visa vad Klara och jag har ägnat oss åt i kväll. I morgon har dom International Day på hennes skola och alla barn är välkomna att ta med något ätbart som är typiskt för deras hemland. Skolan har internationell inriktning så jag kan tänka mig att det blir stor variation och ett rikligt utbud av godsaker.

Klara bestämde sig för att ta med kanelbullar, och eftersom det kommer att bjudas på många olika tilltugg valde vi att göra miniversioner i små kakformar. På bilden ser ni en liten bulle i Klaras små händer, så söt att jag faktiskt blev lite tårögd när jag skulle ta bilden. Klara tyckte naturligtvis att jag var fånig, men det bjuder jag så gärna på!


5 kommentarer:

  1. Minibullar! Briljant!


    Ursöta. Smaker säkert utomordentligt gott!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Dom små är dom godaste!! ; )
    Tack snälla för tipset om kommentarerna.. Har ändrat till pop up fönster nu inne hos mig. Kommer sprida detta inne hos mig med idag och länkar till er båda. Tack!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina minibullar :) Hit hittade jag efter lite runtsurfande på nätet nu i kväll. Fina bilder du visar på din blogg. Kul att du bott på NZ, själv är jag bosatt i ditt fd hemlands grannland Australien.
    Tjingeling Anette :-)

    SvaraRadera
  4. Super fina! De måste gjort succé! Förstår att du var en stolt mor Elin!
    Ha en härlig fredag imorgon!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Tack för snälla ord om bullarna, jag ska visa Klara vad ni har skrivit och hon kommer att bli överlycklig!

    Extra roligt att du Anette hittade hit från andra sidan jorden, jag har lämnat spår inne hos dig med.

    Kram!

    SvaraRadera