torsdag 11 augusti 2011

ROADTRIP




I vår trädgård just nu. Snart blir det äppelpaj!


I morgon efter jobbet sätter jag mig i bilen och styr kosan mot Småland. Jag ska tillbringa några dagar hos min syster med familj, och det ska bli så roligt. Min egen familj har andra planer så dom lämnar jag hemma denna gång. Bland annat hockey och SM i friidrott står på schemat för deras del. 

Jag har inte bestämt mig för om jag ska ta med datorn eller inte, men chansen finns att det kommer något inlägg under helgen. Jag kan tänka mig att även syrran vill sätta sig vid datorn någon stund nu och då, och då kan vi passa på samtidigt. Det kanske är ett roligt sätt att umgås, att sitta i soffan med varsin laptop i knät och blogga! Så på återseende, antingen i helgen eller nästa vecka!


5 kommentarer:

  1. Gu va underbart, bara vara...o det med sin syster!!
    Njut helgen, Klem Anna

    SvaraRadera
  2. Trevlig resa, njut av din roadtrip och en helgen!

    SvaraRadera
  3. Hej Elin!
    Önskar dig en riktigt skön roadtrip ner genom vårt land samt en kul vistelse hos din syster!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Vad roligt med en roadtrip och en helg tillsammans med din syster och hennes familj. Ha en mysig helg tillsammans och sköt om dig Elin!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Låter osm en härlig helg!
    Och de där äpplena ser väldigt goa ut. =o)

    SvaraRadera