tisdag 12 juli 2011

VÄXBO VARJE SOMMAR


Det blir ingen riktig sommar om man inte gör ett besök i idylliska Växbo i Hälsingland. Jag, mina systrar och de flesta av våra familjemedlemmar gjorde en utflykt dit för ett par veckor sedan, och här följer några bilder.



Kvarnområdet är otroligt fint.



Här på Växbo Krog kan man äta en god lunch, eller bara stå utanför och mata fåglarna.








I den lilla smedjan tillverkas bland annat ormar. Här en fin liten rackare i händerna på
min systerson Jona.



Min syster och hennes man fick syn på abborrar, en rätt rolig bild tycker jag.


Här och här kan man läsa om förra årets besök i Växbo,  och så länge bloggen finns kvar kommer det nog att dyka upp Växbo-inlägg här varje sommar. Jag är inte så traditionsbunden i övrigt, men just denna sommarutflykt vill jag inte vara utan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar